Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες, επιβεβαιώνοντας την ανυπαρξία εξωτερικών και αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα, να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου ή να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.

Δικαίωμα αλλαγής

Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.

Αν δεν σας ταίριαξε αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημέρα που το παραλάβετε. Για την πραγματοποίηση της αλλαγής, το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (πρέπει να συμπεριλαμβάνονται οι ειδικές σημάνσεις-καρτελάκια).

Την απόφασή σας θα πρέπει να μας την κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω email ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2310 524549.

Στην περίπτωση της αλλαγής έχετε την δυνατότητα:

  1. Nα επιστρέψετε το δέμα σας και να κάνετε την αλλαγή σας σε κάποιο φυσικό κατάστημα Base επιδεικνύοντας την απόδειξη σας. Μπορείτε να δείτε τα καταστήματα μας πατώντας εδώ.
  2. Να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, με ίδιο ή άλλο προϊόν, εφόσον έχετε κάνει την αρχική σας αγορά από εκεί.

Οι αλλαγές που αφορούν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα γίνονται “χέρι με χέρι”. Αυτό σημαίνει ότι δίνεται το επιστρεφόμενο προϊόν στον εκπρόσωπο της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής, σας παραδίδεται το επιθυμητό νέο προϊόν επί τόπου.

Το επιστρεφόμενο δέμα, θα πρέπει να εμπεριέχει και να συνοδεύεται από τα εξής:

α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
β. το ειδικό έντυπο επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε.
γ. όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Το κόστος αλλαγής ανέρχεται στα 5€ για παραγγελίες εντός Ελλάδος έως 2 κιλά, επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη και πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής.

Διαδικασία Αλλαγής (2 ΒΗΜΑΤΑ)

ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Βήμα 1

Βεβαιωθείτε ότι το επιστρεφόμενο προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (πρέπει να συμπεριλαμβάνονται οι ειδικές σημάνσεις-καρτελάκια)

Βήμα 2

Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2310 524549 για να μας πείτε ποιο είναι το νέο προϊόν με το οποίο επιθυμείτε να γίνει η αλλαγή.

Οδηγίες αλλαγής

Η αλλαγή γίνεται «χέρι με χέρι», δηλαδή:

α) Ο εκπρόσωπος της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής σας παραδίδει στο χώρο σας το νέο προϊόν

β) Εσείς απλά του δίνεται επί τόπου το επιστρεφόμενο προϊόν

ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ

Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2310 524549 για να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία της αλλαγής.

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας είναι δυνατόν να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί διαγραφή .

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει τιμολογηθεί/αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2310 524549 και θα αναλάβουμε εμείς την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί αλλά δεν την έχετε παραλάβει ακόμη και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2310 524549 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας.

Μετά την παραλαβή τμήματος της παραγγελίας και εάν δεν θέλετε να αποσταλεί το υπόλοιπο αυτής τότε καλέστε μας στο 2310 524549 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση του υπολοίπου της παραγγελίας. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας.

Δικαίωμα επιστροφής

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω email ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2310 524549. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.

Για την πραγματοποίηση της επιστροφής, το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (πρέπει να συμπεριλαμβάνονται οι ειδικές σημάνσεις -καρτελάκια), να μην έχει φορεθεί και να συνοδεύεται από το ειδικό έντυπο επιστροφής. Το ειδικό έντυπο επιστροφής θα το βρείτε μέσα στην παραγγελία σας εκτυπωμένο μαζί με τα προϊόντα που αγοράσατε.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

BASE FASHION,

ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 116, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

54627, ΤΗΛ. 2310 524549

Έχετε τη δυνατότητα να στείλετε το δέμα σας πίσω με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε, καθώς η επιβάρυνση είναι δική σας. Η επιστροφή χρημάτων αφορά το ποσό της παραγγελίας σας, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά έξοδα. Το δέμα προς επιστροφή θα πρέπει να περιέχει:

α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε

β. το ειδικό έντυπο επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε, συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες, συμπληρώνοντας τα στοιχεία που αφορούν τον τραπεζικό λογαριασμό, ακριβώς όπως σας ζητούνται.

γ. την απόδειξη σας.

Διαφορετικά, για δική σας διευκόλυνση σας δίνουμε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν με τη Γενική Ταχυδρομική και να δηλώσετε χρέωση παραλήπτη. Σε αυτή την περίπτωση η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια με παραπάνω, απλά από το ποσό της επιστροφής χρημάτων θα αφαιρεθούν 2,00€ για δέματα έως 2 κιλά, που είναι το κόστος των μεταφορικών που χρεώνει η εταιρεία courier.

Για δέματα που ξεπερνούν τα 2 κιλά ισχύει χρέωση βάσει ισχύοντος τιμοκαταλόγου της εκάστοτε εταιρείας courier.

Τα χρήματα σας θα κατατεθούν στο λογαριασμό που έχετε δηλώσει 15 περίπου εργάσιμες μέρες από την στιγμή που θα παραλάβουμε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε. Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν.

Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων (2 ΒΗΜΑΤΑ)

Βήμα 1

Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2310 524549.

Βήμα 2

Συμπληρώνετε τα παρακάτω στοιχεία στη φόρμα που εμπεριέχεται στο φάκελο

ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ:

IBAN:

ΤΡΑΠΕΖΑ:

ΥΠΟΓΡΑΦΗ

ΑΙΤΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  • Μικρό μέγεθος
  • Μεγάλο μέγεθος
  • Καθυστερημένη παραλαβή
  • Ελαττωματικό προϊόν
  • Λάθος προϊόν

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.

Δεν θα γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε ειδικές κατηγορίες προιόντων (π.χ. Εσώρουχα, Ακουστικά κτλ.),  για λόγους υγιεινής, και για προϊόντα που παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη διαδικασία των επιστροφών/αλλαγών, παρακαλούμε επικοινωνήστε ηλεκτρονικά στο email: [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2310 524549 (Δευτέρα-Παρασκευή: 9.00-17.00).

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1)  Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

2) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχουν σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία από τον (προμηθευτή/κατασκευαστή).

3) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.